Over Marck
Marck den Breejen heeft aan de Fontys Hogeschool Eindhoven Marketing en Management gestudeerd. In 1997 startte hij als HBO trainee bij ABN AMRO bank N.V. waar hij na verschillende (senior)adviesfuncties, in 2006 startte als Hoofd Hypotheken van de regio Oost Brabant. In 2008 vertrok hij naar de Rabobank. Hier specialiseerde hij zich verder, als Manager Private Banking en Manager Financieel Advies. Vanaf 2012 startte hij zijn eigen onderneming: Den Breejen Interim Management.
Marck beschikt over een uitgebreide deskundigheid op het gebied van financierings- en vermogensvraagstukken. Door zijn sterke affiniteit met mensen levert hij een waardevolle bijdrage in verandering- en underperformancetrajecten, waarbij hij als het kan vriendelijk en zacht is voor de mens, maar altijd hard en doortastend op de zaak. Marck brengt rust en vertrouwen bij tijdelijke vervanging. Als adviseur en manager is hij betrokken bij acquisitie en het onderhouden van duurzame klantrelaties. Hij kan medewerkers niet alleen vanuit de theorie op (gespreks)vaardigheden en processen coachen, maar ook zelf het goede voorbeeld geven. Marck heeft zowel als Manager en als Accountmanager ervaring in het uitvoeren van beheertaken op gebied van beleggen, pensioen B.V.’s, hypotheken en verzekeren. Dit maakt hem allround inzetbaar.
Marck over Den Breejen Interim Management
“Ik kom uit een ondernemersfamilie en heb al zolang ik mij kan herinneren belangstelling voor marketing, management en de financiële kant van de ondernemer. Via een traineeship van ABN AMRO bank, ben ik in de bancaire wereld terechtgekomen. Hier is mijn passie voor het vak ontstaan. In mijn werk heb ik mijn specialisme voor financiering- en vermogensvraagstukken en management steeds verder ontwikkeld.”
“De afgelopen 10 jaar woonde ik in Breda en werkte ik in Eindhoven, Rotterdam, ‘s-Hertogenbosch en Breda. Belangrijk voor mij is mijn gezin met mijn vrouw en drie kinderen. In mijn vrije tijd mag ik graag mountainbiken en golfen. Ik heb gekozen voor het ondernemerschap, omdat ik ervan overtuigd ben dat ik in een flexibele en onafhankelijke situatie het beste van mijzelf naar boven kan halen en zo ook de belangen en doelen van mijn klanten voorop kan stellen. Ik streef niet alleen naar voortdurende verbetering, maar werk hier ook echt aan. Zo heb ik in 2012 naast de reguliere vakinhoudelijke trainingen de opleiding NLP practitioner gedaan. Hiermee heb ik mijn persoonlijke kennis en vaardigheden vergroot, welke ik kan inzetten bij coaching van de medewerkers, waarbij mijn feedback verder en dieper gaat dan gedrag alleen. Het resultaat is een grotere persoonlijke effectiviteit en een grotere kans op een structurele verandering van niet gewenst gedrag bij medewerkers.”